Sony Pictures a lansat partea a doua-a parte a preview-urilor filmelor din 2007 ...
8 . THE LOST ADVENTURES OF STONE PERLMUTTER JR.
9 . FORGIVING THE FRANKLINS
10 . YELLA

Rol important intr-un lungmetraj
 Categoria Preview 424 afisari
Rol important intr-un lungmetraj, Preview,Stiri VIP,Noutati Vedete
In loc sa-si petreaca vacanta de vara si sa-si incarce bateriile intr-o tara exotica alaturi de iubitul ei, Andrei, alias DJ Pagal, Cosmina Pasarin a acceptat o alta provocare actoriceasca. Si daca pana acum a intrat in pielea Ramonei, amanta perfecta din serialul “17” de la Prima TV, peste cateva zile, aceasta va filma pentru un lungmetraj  care va avea premiera la sfarsitul lunii noiembrie.

Desi a debutat in urma cu cativa ani in emisiunea “Vara ispitelor” si pentru o perioada a prezentat rubrica Vremea de la Pro TV, Cosmina Pasarin se poate lauda ca abia acum si-a gasit vocatia vietii. “Mai avem de filmat 3 episoade din primul sezon al serialului “17” si dupa aceea fug la alte filmari. De data aceasta este vorba de un lungmetraj regizat de Serban Marinescu dupa un scenariu scris de Mircea Daneliuc si produs de Tandem Film. Pentru acest rol voi filma in jur de 20 de zile, iar despre rolul meu nu va pot spune decat ca este extrem de important in intriga filmului, cu restul sper sa va surprind in toamna, la premiera”, ne-a declarat Cosmina Pasarin, interpreta Ramonei, amanta perfecta din serialul “17” de la Prima TV. Altfel, vedeta a sarbatorit ieri Ziua Barbatului, in Oradea, eveniment organizat de Bergenbier, unde vedeta nu a avut rolul de M.C. (maestru de ceremonie), ci sarcina de a-i convinge pe barbatii prezenti sa participe la diverse concursuri.

Imaginea salonului Mac’sim
Inca dinainte sa semneze cu producatorii serialului “17”, Cosminei i s-a propus un contract de imagine cu un salon de frumusete inaugurat recent. “Proprietarii mi s-au parut niste oameni rezonabili. Modul in care mi-au propus colaborarea a fost extrem de flatant, ei incercand sa-mi ofere tot ce le statea la dispozitie”, povesteste aceasta. Sedinta foto, realizata pentru campania de promovare a luxosului salon, a durat opt ore. Cosmina nu a avut timp sa se plictiseasca pentru ca a beneficiat in paralel de masaj, precum si de toate facilitatile oferite de echipa care se ocupa de imaginea ei. “E foarte important si faptul ca Mac’sim este foarte aerisit, se intinde pe trei etaje si afara se pregateste o terasa pentru vara. Te simti rasfatat de cum pasesti inauntru, atat de bunul gust al salonului, cat si de personal. Imi place mult si faptul ca functioneaza exclusiv pe baza de rezervare, nu poti avea surprize neplacute”, a precizat Cosmina care ne-a marturisit ca pentru rolul din lungmetraj pregateste o schimbare de look.
Autor: Simona Odorhean

2008-05-06 09:24:19
MIAMI VICE