9 . TRAITOR
10 . WAR DANCE

Review - The Fast and the Furious: Tokyo Drift
 Categoria Exclusiv 2459 afisari
Review - The Fast and the Furious: Tokyo Drift, Exclusiv,Stiri VIP,Noutati Vedete

“Daca iti plac cursele atunci “Tokyo Drift” te va face sa tresari de bucurie in scaunul tau cu fiecare curba excitanta.”

Chiar avem nevoie de inca un film din acestea? Aparent Universal Studios si Producatorul Neal H. Moritz cred ca primele doua nu sunt de ajuns. Producatorii de film au abandonat intregul concept de baza al filmelor anterioare, in care un politest se infiltreaza in scena de curse pentru a prinde criminalul. Daca asta nu este de ajuns, cursele in sine s-au schimbat deasemenea. Masinile nu mai concureaza doar in linie dreapta de-a lungul unei strazi pana la steag. Cursa in “Tokyo Drift” se refera la masinile care sunt asezate oblic si din a caror pneuri iese fum. Drifting-ul este un nou tip de cursa aici si daca nu ai auzit tu bine intreaba pe cineva.

Sean Boswell (Lucas Black) este un strain care intra in mod constant in belele pentru curse, care reprezinta pasiunea lui. Intra intr-o cursa cu un copil bogat care il conduce pe mana politiei. Pentru a evita sa mearga la detentia juvenila,  Sean pleaca la Tokyo pentru a sta cu tatal lui. Tatal lui Sean ii propune cateva reguli simple, sa mearga la scoala, sa vina direct acasa si sa stea departe de curse. Sean nu iroseste atata timp pentru a incalca aceste trei reguli, nu te preface ca stiai ca le va incalca. Sean se intalneste intamplator cu Twinkie (Bow Wow) care il duce la scenele de curse din Tokyo. DK(Zachery Ty Bryan) este marele om din campus si nu il doreste pe acest strain in cursele lui.

Sean il provoaca la o cursa chiar daca cel mai rapid lucru pe care il detine este o pereche de tenisi. Toata lumea are nevoie de Rabbi so Han (Sung Kang) sa urmareasca potentialul, de la care Sean imprumuta o masina. Acum are o cursa care are loc nu pe strada, ci intr-o parcare. Sean poate conduce dar nu poate face drift-uri asa ca pierde cursa si loveste masina pentru a inrautati lucrurile si mai mult. Restul povestii este o scuza pentru mai multe curse. Da povestea este foarte slaba, dar cui ii pasa este vorba despre curse nu despre drama.

Asta m-a facut sa cred ca “Tokyo Drift” pare a fi mai bun decat m-am asteptat. Noul stil de curse cunoscut sub numele de drifting ii da filmului “Tokyo Drift” mult asteptatul foc adrenalina. Vazand aceste masini alunecand sub un control perfect este foarte excitant sa le privesti. Daca stii despre acest tip de curse apoi nu iti zic nimic noi. Daca esti obisnuit cu cursa masinilor pe o linie dreapta sau in jurul uneui traseu oval, s-ar putea sa te intrebi “ce se intampla aici?” Daca nu le ai cu masinile, cursele, si in mod special cu drifting-ul atunci mergi mai departe pentru ca nu este nimic de vavut aici pentru tine. Daca iti plac cursele atunci “Tokyo Drift” te va face sa tresari de bucurie in scaunul tau cu fiecare curba excitanta.

2006-06-30 13:32:49
Doar tu si eu. Al treilea e in plus!
Codul lui Da Vinci