Review - PIRATES OF THE CARIBBEAN: DEAD MAN'S CHEST Review - PIRATES OF THE CARIBBEAN: DEAD MAN'S CHEST
9 . THE GENIUS CLUB
10 . BROKEN SKY

Review - "Cars"
 Categoria Review 760 afisari
Review -

“Un extraordinat film imaginar, umplut cu cantitatea exacta de nostalgie si sentimentalism pentru a castiga audienta toturor varstelor.”

Pixar castiga aurul inca o data cu filmul “Cars”. Este un film imaginar extraordinar. Umplut cu cantitatea exacta de nostalgie si sentimentalism pentru a castiga audienta tuturor varstelor. "Cars" a fost initial programat pentru o lansare in noiembrie 2005, dar tinand seama de Pixar; a fost tinut in secret pentru mult mai profitabilul sezon de vara. Acum de fiecare data cand un film intarzie de obicei exista probleme. Aceasta, impreuna cu lipsa de interes a campaniei de marketing si neinspiratele trailere m-au convins ca in sfarsit Pixar a facut un pas inapoi. Sunt fericit sa va spun ca acesta nu este un astfel de caz. Ei au luat in mod clar cea mai buna decizie asteptand o lansare in vara. "Cars" este pana acum cu siguranta cel mai bun film animat din acest an, si ar trebui sa umple destul vistieria studioului.

Povestea are loc intr-o lume a masinilor in care cursele este cel mai indragit sport. Tanarul expert, Lightning McQueen (Owen Wilson), a ajuns la o egalitate nevorosimila in "The Piston Cup 500" cu vechiul favorit, The King (Richard Petty), si lasul Chick Hicks (Michael Keaton). O a doua cursa este programata cu o saptamana mai tarziu in Los Angeles pentru a decide cine va fi campionul si va castiga sponsorizarea mult ravnita de la "Dinoco". Lightning McQueen, cu tot egoul si aroganta, concureaza pentru a ajunge numarul unu din LA. Avand ghinion, el termina pe partea gresita a legii in micul oras din desert al Radiator Springs. Judecatorul, Doc Hudson (Paul Newman), i-a dat sarcina de a reveni pe drumul cel bun sau sa intre in inchisoare si sa lipseasca la urmatoarea cursa.

Lightning la inceput ii blestema pe Radiator Springs si colectia lui amestecata de provinciali. Dar isi schimba dispozitia cand intalneste frumosul Porche, Sally Carrera (Bonnie Hunt), si blegul camion cu remorca vechi, Mater (Larry the cable guy). El incepe sa inteleaga adevarata prietenie cand alta surprinzatoare descoperire are loc. Doc Hudson este de fapt legendarul “Hudson Hornet", castigatorul majoritatii Cupelor Piston si cel mai mare concurent al tuturor timpurilor. Orasul lui Radiator Springs si locuitorii lui au un nou alt inteles pentru tanara si obraznica masina de curse.

Cea mai mare realizare a filmului "Cars" este complexitatea emotionala a lui. Este o alegorie despre valori. Filmul da o serie de lectii in legatura cu prietenia, respectandu-i pe cei mai in varsta, si acceptandu-i pe ceilalti care sunt diferiti. Indeplineste acest obiectiv fara nici un fel de melodrama. Lightning McQueen invata despre lucrurile importante din viata si audienta este cu el in calatorie. Filmele animate sunt intotdeauna destinate copiilor, dar multe dintre ele au pierdut din vedere oportunitatea de a-i invatat ceva. “Cars” are un mesaj, pe care il livreaza intr-un mod briliant.

Creativitatea este fara limite in animatie. Producatorii de film au acceptat o masina care sa defineasca societatea noastra si pe care a invartit-o intr-o lume a ei. Fiecare vehicul, fiecare imagine din film iti ia pur si simplu rasuflarea. Concuram prin desert, munti, orase; totul imaginat cu arta si facut intr-un mod spectacular. Ma asteptam la sunetul si efectele vizuale incredibile din aceste filme animate. Tehnologia este mereu in progres, si in schimb, aceste filme ar trebui sa reflecte aceste progrese. Pixar dovedeste inca o data ca au formula magica; ca ei au abilitatea sa fie in mod continuu imaginativi.

“Cars” este foarte distractiv si are o multime de bijuterii ascunse pe care numai adultii, daca sunt inteligenti, le vor colecta. Scriitorii au fost indeajuns de inteligenti sa adopte popularitatea curselor, dar deasemenea au imprimat distractie adevarata curselor obisnuite. “Cars” este un film care nu trebuie ratat.

2006-07-04 17:28:00
Epoca de Gheata 2: Dezghetul
Memoriile unei Geishe