Pan's Labyrinth - REVIEW Pan's Labyrinth - REVIEW
10 . FLICK

Review - BORAT CULTURAL LEARNINGS OF AMERICA FOR MAKE BENEFIT GLORIOUS NATION OF KAZAKHSTAN
 Categoria Review 1449 afisari
Review - BORAT CULTURAL LEARNINGS OF AMERICA FOR MAKE BENEFIT GLORIOUS NATION OF KAZAKHSTAN, Review,Stiri VIP,Noutati Vedete
“Acest film ti-ar putea schimba parerea despre lumea comediei.”

Unii critici spun ca “Borat” ar putea fi “cel mai hazliu film dintotdeauna”... si nu ii contazic.

Borat isi are originea in extravagantul si popularul program de comedie Britanic “Da Ali G Show,” creat de geniul comediei Sacha Baron Cohen (care a avut rolurile acestor personaje ca si cel al modelului Austrian Gay, Bruno). Splendoarea comediei lui Baron Cohen este situata in atentia pe care o acorda detaliilor, si in ignoranta si naivitatea victimelor lui.

In primul lui film de lung metraj, Borat este un jurnalist din Kazakhstan care merge in America pentru a filma un reportaj, pentru a invata mai multe despre tara, ce face din aceasta “cea mai grozava tara din lume” si pentru a aduce cat de multa informatie care poate ajuta “glorioasa natiune a Kazakhstan-ului.” Calatorind in America pentru prima data doar cu asociatul lui Azamat Bagatov, Borat este ca un cerb in lumina in momentul in care ajunge in marele oras al New York-ului. In cele din urma Borat devine obsedat de Pamela Anderson pe care o va cauta pentru a se casatori cu ea. Echipa se imbarca intr-o calatorie in jurul tarii intr-un camion de inghetata darapanat, intervievand in mod neasteptat Americani in drumul lor.

Cei care nu il cunosc s-ar putea sa fie socati de personajul lui Borat si cateodata ingroziti de ceea ce ii iese din gura, la fel ca si de restul corpului lui. Neapologeticul Kazakhstanez ii uraste pe evrei si face aceasta parere binecunoscuta in randul oamenilor pe care ii intalneste. Desemenea, Borat este invitat sa cante imnul national la un rodeo in Texas, declarand ca “Va sustin razboiul teroarii!” apoi continuand sa cante imnul Kazacstanez pe ritmul celui American. Daca te superi usor sau esti prins de patriotismul American al lui George Bush, s-ar putea sa nu iti placa anumite glume a lui Borat. Deasemenea daca esti ofensat de nuditatea masculina, mai ales daca subiectele implicate nu sunt prea placute la vedere, atunci acesta nu este un film pentru tine.

Si de ce este Borat considerat “cel mai comic film din toate timpurile”? Ei bine, s-ar putea datorita incarnarii lui Baron Cohen si angajamentului acestui personaj, bunavointa lui fiind de neclintit si indecenta, si abiliatatea lui de a forta nota. Accentul lui Borat, ingoranta generala a culturii Americane, terminologia bizara ("sexy time," "mouth party") facute pentru un personaj vesel, excentrica poveste si explorarea arogantei Americane fac acest film comic.

Borat defineste tupeul care rezulta din actiunile lui indoielnice. Trebuie sa iei acest film cu intreaga solnita nu doar cu un graunde de sare. Daca esti dispus sa abandonezi orice inhibare si dispus sa razi de tine, atunci il vei iubi pe “Borat”, si s-ar putea sa lasi acest films sa iti redefineasca parerea despre lumea comediei.
2006-11-07 13:16:50
CARTITA
In ritm de Hip Hop