:: 
 Articole - Life style
Reese Witherspoon, «neintelegeri ireconciliabile»
Actrita Reese Witherspoon i-a intentat divort sotului sau, actorul Ryan Phillipp ...
Heidi Klum, din nou insarcinata
Fotomodelul Heidi Klum si sotul ei, cantaretul de culoare Seal, asteapta din nou ...
Sharon Stone, record de stop video
Autor: (S.S.)Secventa cu desfacutul si incrucisatul la loc al picioarelor, din & ...
Johnny Depp a fost cel mai popular actor in anul 2005
Autor: DANA ARAMA Johnny Depp a fost desemnat de imdb.com cel mai popular actor ...
Richard Gere a refuzat "Sunetul muzicii"
Autor: (O.M.B.) Cunoscutul actor Richard Gere a refuzat rolul Capitanului Von T ...
 Top & Box Office
Noutati DVD
Top 100 Filme
Box Office
 Cinema & TV
Cinema
Program TV
Top filme votate
1 . THE DEVIL'S MINER
2 . SKULDUGGERY PLEASANT
3 . RAILS & TIES
4 . ANTHONY ZIMMER
5 . INKHEART
6 . A LITTLE GAME
7 . CSA: THE CONFEDERATE STATES OF AMERICA
8 . HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS
9 . DEAD COUNTRY
10 . Fast and Furious

Project W costa cat 3 minute de reclama
 Categoria Life style 608 afisari
Project W costa cat 3 minute de reclama, Life style,Stiri VIP,Noutati Vedete
Marcel Iures, Florin Piersic Jr., Irina Dinescu, Bogdan Stelea, Anna Lesko, Daniel Popa si Gabriel Spahiu au lansat, anul trecut, o campanie de strangere de fonduri pentru „Project W“. Un scurt-metraj care costa 307.000 de euro. Echipa adreseaza, prin intermediul ziarului nostru, o scrisoare deschisa catre cei care vor sa contribuie la realizarea unui film romanesc de calitate. 107.000 de euro mai lipsesc ca Project W sa fie un film. Aceasta scrisoare vine in contextul in care industria romaneasca de film functioneaza artificial, fara a tine cont de regulile actuale ale industriei cinematografice internationale, reusind astfel sa ignore total publicul atat prin subiectele filmelor produse, cat si prin lipsa totala de promovare a acestora. Nu e de mirare ca filmele romanesti lansate in acest an au avut, in medie, 250 de spectatori inainte de a intra in arhiva. Un „spot comercial“ - Tot in acest context insa filmele romanesti vechi difuzate de televiziuni se bucura de o audienta ce o depaseste pe cea a filmelor americane. Unii ar spune ca publicul este nostalgic, noi credem ca publicul vrea sa vada film romanesc, dar ii lipseste o oferta de calitate. Astfel, tinand cont de cerere, am inceput pe 25.06.2003 campania de strangere de fonduri pentru un altfel de film. Project W poate fi considerat un „spot comercial“, care incearca sa creeze un curent de opinie favorabil unei noi cinematografii, prin schimbarea perceptiei publicului si a celor implicati direct in aceasta industrie; un film care, chiar daca nu va strange bani din vanzarea biletelor (fiind distribuit gratuit in cinematografe inaintea filmelor de lung-metraj), este gandit tinand cont de toate ingredientele ce transforma un film intr-un film cu succes la public. Sustinut de peste 150 de personalitati - Azi, cand un minut de reclama costa, in medie, 100.000 euro, Project W are nevoie de fonduri cat pentru 3 minute de reclama pentru a deveni un film. Un film prin care propunem o noua abordare a sistemului de productie cinematografica, tinand cont de dorinta si de nevoia publicului – de la alegerea actorilor pana la bugetul ce ne permite sa construim in jurul acestora o poveste, folosind limbaj cinematografic modern, de la subiectul filmului pana la campania de promovare a acestuia. De la inceputul campaniei pana in prezent, proiect a atras reactii pozitive, site-ul nostru www.projectw.ro a fost vizitat de peste 55.000 de oameni, Project W a devenit un curent de opinie, sustinut de peste 150 de personalitati si 250 de corporatii din toate domeniile si se bucura de sprijinul a 14 parteneri media. Deznodamantul in 30 de zile - Este important sa anuntam ca s-au strans 67% din fondurile necesare productiei, prin atragerea de investitori ce vor oferi acest film spectatorilor. Project W va putea fi vazut in fata filmelor in cinematografe, in paralel participand la festivaluri internationale, iar, ulterior, va fi difuzat de televiziuni pentru ca, in final, sa intre in sistemul video, pe suport VHS si DVD. In toata aceasta perioada, filmul si, implicit, investitorii vor beneficia de o campanie de promovare activa. Cum orice proiect are un termen limita, avem de gand sa facem public rezultatul campaniei de strangere de fonduri, oricare va fi acesta, la un an de la lansarea proiectului, pe data de 26.06.2004. Aceasta scrisoare este un apel catre toti cei care pot face acest film posibil, prin implicarea directa sau indirecta pe perioada celor aproximativ 30 de zile ramase pana la conferinta de presa care va anunta succesul sau insuccesul acestui proiect. ECHIPA PROJECT W Sursa:www.jurnalul.ro
Scrisa de Echipa MovieHouse
2006-02-10 20:22:20
  DVD-uri Recomandate - Cumpara OnLine
Omul din interior
Pret 49.90 RON
Cronicile din Narnia - Leul, Vrajitoarea si Dulapul
Pret 54.90 RON
In ritm de Hip Hop
Pret 54.90 RON
CARTITA
Pret 49.90 RON
 Alte articole din categoria Life style