Preview-ul filmelor Disney Pictures 2007 Preview-ul filmelor Disney Pictures 2007
7 . WHITEOUT
8 . THE LOST ADVENTURES OF STONE PERLMUTTER JR.
9 . FORGIVING THE FRANKLINS
10 . YELLA

Preview-urile MovieHouse din Primavara\Vara 2006
 Categoria Preview 1872 afisari
A trecut doar o saptamana, dar vara este in plina desfasurare (chiar daca vremea nu este). Stii ce inseamna asta – Liga Mare de Fotbal se intoarce!!! Oh, si este timpul ca studiourile sa inceapa sa lanseze filme dupa filme dupa filme.

Daca inca nu stii ce filme vor paparea in Primavara si Vara aceasta, sau daca vrei sa iti petreci pauza de Piavara sau vacanta de Vara in sali de cinema, sunt aici sa tea jut. Dupa cautari extensive (bine, nu chiar asa de extensive), am gasit toate filmele pe care trebuie sa le vezi, nu trebuie sa le ratezi, la care trebuie sa iti aduci copii, sa ii lasi acasa – de fapt tota varietatea sezonului 2006. Unii mi-au spus, ca un nou film cu Supermen si unul cu X-Men vor aparea – nu stiu sigur daca aceastea sunt doar zvonuri, sau este intr-adevar adevarat; dar daca este adevarat, o sa ma asigur sa iti dau toate detaliile.
Aprilie
Cand am inceput aceasta cautare, a trebuit sa ma uit la filme care apar la inceputul acestei primavera. Cum primul weekend al acestui sezon s-a incheiat, sa incepem cu saptamana care va urma. Si cu saptamana de deschidere a MLB, Sony lanseaza The Benchwarmers cu Rob Schneider, David Spade, Jon Heder, si Jon Lovitz. Este vorba despre trei baieti non-atletici care se hotarasc sa formeze propria lor echipa de baseball pentru toti copii greci din orasul lor. The Benchwarmers este produs de casa de productie a lui Adam Sandler, Happy Madison Productions, si scris de prietenii lui Adam Allen Covert & Nick Swardson. O draguta si distractiva comedie pentru toti cei grei de cap din intreaga lume.

Take the Lead
Si spuneti ca nu avecti chef de o comedie? Sunteti un fan al dansului? Ce ziceti de sala de dans? Ok, admit asta – am vazut Dancing with the Stars. Si cand am vazut noul film Take The Lead, cu Antonio Banderas, chiar m-am gandit sa ma duc sa iau lectii de dans (nu, nici chiar asa – dar chiar mia placut filmul) si muzica este extraordinara. De la New Line Cinema, Take The Lead este bazat pe o poveste adevarata a lui Pierre Dulaine; este omul care a incercat sa shimbe fata launtricului oras integrand sala de dans in scoala elementara. Take the Lead a aparut pe 7 Aprilie.

Lucky Number Slevin
Vrei mister, suspans, drama – atunci te bagi la o intelegere cu Josh Hartnett in Lucky Number Slevin. Nu doar ca acest film are o distributie cu multe stele de cinema, dar povestea este asa de intensa incat vei sta in suspans pana la sfarsit. Distributia iimai include pe castigatorii de Oscar Morgan Freeman and Sir Ben Kingsley, Lucy Liu si Bruce Willis. Lucky Number Slevin este o poveste despre identitati neintelese, crima, oroare, si intorsaturi neasteptate. Acesta este un film pe care il recomnd tuturor.

Credeti-ma, mai sunt multe filme care vor aparea decat in aceasta saptamana, o sa rezum principalele filme. Am vazut unul dintre cele mai comice filme l-a care m-am uitat in acest weekend trecut - Scary Movie 4! Stiu ca ati vazut preview-uri, stiu ca ati vazut trailere, acesta este un film incredibil. Anna Faris se intoarce ca Cindy Campbell in seria de parodii; de aceasta data scriitorii au ras de filmele The Grudge, Saw, The Village, War of the Worlds (si Tom Cruise inclus), Brokeback Mountain – da Anthony Anderson Kevin Hart sunt grozavi! Scary Movie 4 apare la cinematograf pe 14 Aprilie.
Cand privesti la filmele care apar pe 21 Aprilie, nu este nimic decat puterea starurilor. De exemplu filmul celor de la Universal, American Dreamz, care este un film parodie intr-un fel; ii are ca protagonisti pe Dennis Quaid, Hugh Grant, Mandy Moore, Marcia Gay Harden, Willem Defoe, Chris Klein... lista poate continua. Dennis este presedintele US; cand intra in vremuri grele, echipa lui de sfatuitori il afiseaza in show-ul tip Idolul American, American Dreamz. Comedia este scrisa si regizata de Paul Weitz.
Un alt film presidential care va aparea este The Sentinel, in care joaca Kiefer Sutherland, Michael Douglas, Kim Basinger, si Desperate Housewives' Eva Longoria. Cineva din Casa Alba este ucis, Michael Douglas analizeaza cazul; in incercarea lui de a-si dovedi nevinovatia, se incurca cu Kiefe. The Sentinel apare la cinema pe 21 Aprilie.
Dintr-un anumit motiv, sunt incantat de filmul Disney, Stick It, care va fi lansat in acelasi weekend. Nu stiu de ce caut filme cu adoloscenti, dar ceva in legatura cu asta ma intriga. Missy Peregrym are rolul unei gimnaste care trebuie sa se intoarca la sport inainte sa aiba probeme cu legea. Jeff Bridges ('The Dude' din The Big Lebowski), este antrenorul fetelor. Surprinzator, filmul nu poate fi vizionet de copii sub 14 ani.
Iti place sa simti filme bune? Iti place sa repartizezi subordonati? Ei bine, Akeelah and the Bee este un film pentru tine. Keke Palmer este Akeelah Anderson, o persoana care care face cariera rapid si care treieste in tainicul oras Los Angeles. Idealul ei este sa ajunga la National Spelling Bee in Washington DC, multumita ajutorului antrenorului ei Laurence Fishburne. Angela Basset este mama ei. Akeelah and the Bee se deschide in editie limitata pe 28 Aprilie, si apoi o lansare mai larga in saptamanili urmatoare, Acest film ii reuneste pentru prima data pe Laurence and Angela de la filmul din anul 1993, What's Love Got To Do With It.

United 93
Pentru prima data de la tragenia de pe 11 Septembrie, un major film bazaar pe acea zi va fi lansat pe marile ecrane. United 93 se concentreaza asupra pasagerilor celui de-al treilea avion sa se prabuseasca in acea zi teribila in Shanksville, Pennsylvania; acestia incearca sa ii invinga pe cei care au preluat controlul, dar din pacate nu reusesc. Redizorul Paul Greengrass (The Bourne Supremacy), preia carma. United 93 va fi lansat deasemenea pe 28 Aprilie.

RV

Robin Williams se intoarce in comedia de familie RV. Cand robin isi convinge familia (Cheryl Hines, Josh Hutcherson, si JoJo) sa mearga intr-o excursie, ei ajung intr-un clan exuberant condos de Jeff Daniels. In rolurile secundare sunt Tony Hale and Will Arnett. RV apare in cinma pe 28 Aprilie.

May
Mission: Impossible III
Mai este multa din primavera si vara sa apara si incepe in May. Ethan Hunt va umple mult din acel timp; Tom Cruise se intoarce in Mission: Impossible III, a treia parte a seriei de thrilere. Cu Tom Cruise, Phillip Seymour Hoffman, Ving Rhames, Michelle Monaghan, and Keri Russell (este o pura coincidenta, Michelle si Keri s-au nascut amandoua pe 23 Martie, 1976). Ok, daca nu esti incantat de acest film, este ceva in neregula cu tine! Haide, stii ca va fi o actiune grozava, suspans, si drama. Scris si regizat de J.J. Abrams, "Mission Impossible III" va lovi salile de cinema pe 5 Mai.

Poseidon
Ai auzit povestea Titanicului – barca se scufunda. Ei bine, un alt dezastru cu o nava mare va aparea in cinema; Warner Brothers lanseaza “Poseiden”, cu o distributie de staruri de inalta clasa. Kurt Russell, cu Josh Lucas, Emmy Rossum, Richard Dreyfuss, si The Black Eyed Peas' Fergie (Stacy Ferguson). Povestea lui “Poseiden” este un remake al clasicului film din 1972, The Poseiden Adventure. Wolfgang Peterson regizeaza acest film epic, si ceea ce mi-a zis Josh Lucas la petrecerea Glory Road, “Poseidon a fost din punct de vedere fizic extraordinar de dificil. Fundamental totul a fost ca nu am vrut sa am un film care sa se bazeze pe CGI, si ceea ce o sa fac este ca o sa am situatii reale. Cand privesti filmul o sa vezi cum peretii vor imploda din cauza presiunii apei, exista acolo niste tunuri massive care trag in noi, exista focuri, si totul este real”. Nu pot decat sa astept maretie de la acest film, si am mentionat ca Emmy Rossum este in acest film! Poseidon va fi lansat pe 12 Mai.

Keeping Up With the Steins

Un film pe care abia astept sa il vad este Keeping Up With the Steins, cu Jeremy Piven, Jami Gertz, si Spy Kids" copilul actor, Daryl Sabara. In religia evreiasca, este un singur lucru mai mare decat Bar/Bat Mitzvah al tau – sa dai o petrecere mai mare ca a altcuiva. Jeremy and Jami au rolul parintilor care vor sad ea fiului lor (Daryl) cea mai mare petrecere Bar Mitzvah in cartier, si nu se vor opri pana cand vor fi pe primul loc, peste Steins. Miramax va lansa Keeping Up With the Steins pe 12 Mai.

The Promise

Un film mai mic despre care unii s-ar putea sa nu fi auzit este The Promise, un film al celor de la Warner Independent, o fantezie chineza. Filmul este o poveste despre pasiune, razboi si mitologie; o printesa locala devine afectiunea a trei oameni diferiti, din trei lumi diferite. The Promise va fi lansat in editie limitata pe 5 May.

The Da Vinci Code

Columbia Picture lanseaza The Da Vinci Code. Filmul ii are ca protegonisti pe Tom Hanks, Paul Bettany, Audrey Tautou, Sir Ian McKellen, Alfred Molina, si Jean Reno, si este o adaptare a romanului cel mai bine vandut din New York, scris de Dan Brown. Tom este Robert Langdon, este in vanatoare celui care a omorat un custode de la Louvre din Paris; el crede ca urmele ucigasuli sunt in interiorul faimoaselor tablouri ale lui Leonardo Da Vinci, inclusive Mona Lisa. Ceea ce face acest film asa de controversat este sentimentul oamenilor in legatura cu Christos. Ron Howard regizeaza filmul The Da Vinci Code care va fi lansat pe 19 Mai.

Over the Hedge

Inca un film animat pentru luna Mai; DreamWorks Animation preia controlul cu Over The Hedge. Un raton intelligent de strada cu vocea lui Bruce Willis, intra in lumea periferica din Midwest; el este cel care trebuie sa ajute celelalte animale care traiesc in padure sa isi invinga temerile, si sa incerce sa preia controlul asupra cartierului. Destul de amuzant, Jim Carrey trebuia sa aiba rolul lui RJ, ratonul, dar datorita conflictelor cu Lemony Snicket, el a trebuit sa renunte. Alti actori care vorbesc in acest film mai sunt, Steve Carell, Garry Shandling, Thomas Hayden Church, Alison Janney, Avril Lavigne, Eugene Levy, Catherine O'Hara, Nick Nolte, Wanda Sykes, si William Shatner. Credeti-ma mai sunt o multime de nume pe care le-as putea adauga, acesta este doar inceputul. . Over The Hedge va aparea in salile de cinema pe 19 Mai.

X-Men: The Last Stand

Sfarsitul lunii va aduce in intoarcerea mutantilor favoriti in X-Men: The Last Stand, urtimul film din trilogie. Fox arunca in lupta toate personajele pentru acest film incluzand Halle Berry (Storm), Hugh Jackman (Wolverine), Patrick Stewart (Professor X), Anna Paquin (Rogue), Sir Ian McKellen (Magneto), si Rebecca Romijn (Mystique). Dar pe cine aduc ei, fac ca acest film sa fie peste celelalte. Ellen Page (Shadowcat), Vinnie Jones (Juggernaut), Ben Foster (Angel), and Kelsey Grammer (Beast). Ok o admit – sunt topit dupa Beast in acest film sic red ca Kelsey Grammer este omul perfect pentru acest personaj. Am vb cu Aaron Stanford (Pyro) si Vinnie Jones despre acest film, mi-au spus ca va fi mare! Aaron vb despre perronajul lui: “Este mare; el a devenit mana drreapta a lui Magneto. Nu este sigul pana unde se intinde alianta sa, este prieten cu profesorul X dar de asemenea are acest impuls sa isi desfaca aripile si sa isi gaseasca puterea cu fratia. In X-3 el nu este neutru, a decis unde vrea sa mearga. Este incredibil; exista multe explozii, multe lucruri care iau foc.” Rgizat de Brett Ratner, care preia controlul asupra lui Bryan Singer; X-Men: The Last Stand se lanseaza in salile de cinema pe 26 Mai.

2006-04-11 00:55:14
In ritm de Hip Hop
Pret 54.90 RON