:: 
 Articole - Exclusiv
Nadia Bjorlin incinge cauciucurile in Redline Nadia Bjorlin incinge cauciucurile in Redline
 Nadia vorbeste despre realizarea filmului, despre cum conduce ea si despre ...
Never Back Down apare pe marile ecrane Never Back Down apare pe marile ecrane
MovieHouse a facut rost pentru dumneavoastra de trailer-ul filmului Never Back ...
Prima infatisare a posterelor din filmul Grindhouse Prima infatisare a posterelor din filmul Grindhouse
Troublemaker Studios a oferit site-ului MovieHouse prima infatisare a celor 3 po ...
Primul poster al filmului The Heart of the Game! Primul poster al filmului The Heart of the Game!
Miramax Films a pus la dispozitia MovieHouse prima imagine exclusiva a posterulu ...
Primele imagini din filmul Horton Hears a Who Primele imagini din filmul Horton Hears a Who
Twentieth Century Fox Animation a lansat primele imagini din filmul animat CG ca ...
 Top & Box Office
Noutati DVD
Top 100 Filme
Box Office
 Cinema & TV
Cinema
Program TV
Top filme votate
1 . PUNISHER: WAR ZONE
2 . WHITEOUT
3 . THE LOST ADVENTURES OF STONE PERLMUTTER JR.
4 . FORGIVING THE FRANKLINS
5 . YELLA
6 . OUR BRAND IS CRISIS
7 . FLICK
8 . AFTER.LIFE
9 . MOONDANCE ALEXANDER
10 . ALICE`S HOUSE

O privire in interiorul filmului "Fast and the Furious : Tokyo Drift"
 Categoria Exclusiv 2337 afisari
O privire in interiorul filmului

Deci ati auzit ca Universal face un nou film Fast and the Furious, dar nu stiti ce inseamna "Tokyo Drift". Ei bine, Sambata, 4 Martie, am fost la Irwindale Speedway ca sa aflu totul despre Drift Racing (da, cu o ziinainte de Oscaruri, am fost la o cursa de masini).

Este adevarat, cursele nu sunt numai pentru Duminica in zilele noastre! Dar aceasta nu a fost doar o cursa obisnuita, acesta a fost driting, organizarea a fost diferita, iar multimea a fost cu siguranta diferita de una normala de la NASCAR. Irwindale Speedway este un loc de intalnire mult mai mic, deci nu au fost 100.000 de oameni cara tipau si ii aclamau pe Dale Earnhardt Jr. sau pe Jeff Gordon. Am auzit mai multe nume japoneze ca Kuma Kuma si Yokahama si nume de care America nu prea a auzit.



Ziua a inceput cu o calatorie de o ora de la Los Angeles la Irwindale; cand am ajuns pentru prima data in acest loc, nu am crezut ca exista. Parca acolo ar fi fost o rafinarie de petrol si Speedway, si acela este Irwindale. Dar, am stiut ca eram acolo pentru un ospat, ceva ce nu am mai vazut pana atunci, si am avut dreptate.

Mi-am parcat masina pe ultimul rand din primul lot de parcari si am mers jumatate de stadion pentru a-mi lua un bilet. In aceasta zona, existau o gramada de masini preparate si aranjate; difuzoarele suflau basul, usile deschse la maxim, si vopseluri ceva ce numai la TV vezi.

M-am intalnit cu cativa dintre prietenii mei de la presa, si odata ce am intrat in marele stadion, am vazut ca locul a fost umplut. Mergand pe partea cealalta a locului, am gasit un loc gol randul 29, sectiunea 8; cei patru cati eram am pastrat cateva locuri pentru echia care a intarziat.



Am auzit regulile de la cel care le anunta, care in mod sigur s-a distrat la fel de mult ca si multimea. Prima afirmatie a fost "Pentru ce care nu stiu ce inseamna Drift Racing, inseamna sa tii controlul in regatul noncontrolului". Multimea a inceput sa bata din picioare in banci - modul lor de a se bucura.

Din moment ce regulile au fost spuse, cu totii am inceput sa glumim cu privire la cat de multa distractie o sa fie. Dar, de fapt, s-a dovedit, chiar ne-am distrat bine. Si in timp ce prima runda a avut loc, am prins rostul regulilor ale cursei. Nu este vorba de viteza mazima a masinii, ci este vorba despre cat de aproape se pot apropia de bare si de marginea traseului (fara sa il loveasca). Oh, si cat de mult fum pot scoate din invartitul rotilor. 


Conducatori au fost prezentati si au avut voie sa faca o cursa de incalzire; de cateva ori, cursa de incalzire a fost mai emotionanta decat de ca reala. In prima runda, este o cursa simpla; fiecare conducator merge singur in cursa si incarca sa scoata cel mai bun scor. Au fost 32 de masini in prima runda; apoi s-au imputinat ajungand la 16 imediat dupa prima runda.



Dupa prima runda, a inceput sa fie putin mai rece; din fericire a fost o pauza mai lunga intre runde asa ca multi oameni au parasit tribunele pentru a pleca la masinile lor. Acum, stiu din experienta, asta nu se intampla cu siguranta la cursele de NASCAR; odata ce cursa a inceput, trebuie terminata.

Dar am ajuns exact la timp pentru inceputul celei de-a doua runde - Twin Drifting. Asta se intampla cand doua masini merg in acelasi timp pe traseu, incercand sa ii inlature pe ceilalti pentru a aduce masinile lor cat mai aproape de cursa. Cel care facea anunturile ne-a citir regulile si a avut grija sa mentioneze ca "Aici incep accidentele sa apara". Si inca odata, ca replica, fanii au inceput sa bata din picioare in bacci. Ce a fost grozav in legatura cu asta a fost ca cu cat ziua se racea mai mult, ne miscam picioarele pentru a ne tine cald.



Masinile au facut turul los in jurul pistei pentru a saluta multimea. Un tip, campionul de anul trecut, conducea iesit afara din masina - o mana, un picor! Acest lucru a fost impresionant.

Cursele de Drift au durat 2 ore pana la sfarfit, dar asa cum rainicul a spus, au fost accidente! dar a fost nemaipomenit sa vezi cat de bine conducatorii se fereau sa evite accidentele; acesti tipi conduceau cu aprozimativ 80 de mile pe ora, la cativa centimtri unul de celalalt si nu se ciocneau. cativa baieti cu care am fost se distrau pariin pe masinile castigatoare, un dolar fiecare cursa.

Ultimii doi concurenti au fost alesi, masina verde si msina pertocalie; asa am reusit sa stim care era unul si care era celalalt. Amandoi s-au aliniat pentru cursa; fiecare sofer a avut voie sa intre pe culoarul din interior si pe cel din exterior, apoi ai isi schimabau locurile intre ei. Prima patrundere a fost castigata cu usurinta de cel din masina verde; cea de-a doua cursa a fost putin mai stransa dar castigata tot de masina verde. Dupa cursa, toti ne-am indreptat spre masinile noastre si apoi spre iesire.



O zi la curse nu a fost chiar asa de rau! Chiar m-am simtit bine, si acum stiu cam ce inseamna cursele de drifting.

Fast and the Furious 3: Tokyo Drift apare la cinema pe 16 Iunie.


Scrisa de Echipa MovieHouse
2006-03-19 15:29:53
  DVD-uri Recomandate - Cumpara OnLine
MIAMI VICE
Pret 39.90 RON
In ritm de Hip Hop
Pret 54.90 RON
Omul din interior
Pret 49.90 RON
Masini
Pret 49.90 RON
 Alte articole din categoria Exclusiv