Preview-urile Warner Bros.` Pentru 2007 Preview-urile Warner Bros.` Pentru 2007
7 . TAXI FROM THE DARKSIDE (Limited)
8 . STARSHIP DAVE
9 . SHINE A LIGHT
10 . THE GENIUS CLUB

Categoria Preview 1116 afisari
Nicoleta Luciu s-a imbolnavit la filmari, Preview,Stiri VIP,Noutati Vedete
Interpreta rolului principal din telenovela „Inima de tigan“ a lipsit de la balul mascat organizat de postul Acasa, cu ocazia celor 10 ani de existenta. Desi petrecerea s-a desfasurat intr-un cadru de poveste, in palatul de clestar din studiourile Media Pro, frumoasa bruneta nu a putut fi alaturi de colegii sai intrucat s-a simtit rau in ziua aniversarii, fiind „tintuita“ la pat.

Marea absenta a balului organizat in noaptea de 1 spre 2 februarie, in studiourile de la Buftea, cu ocazia aniversarii a 10 ani de existenta a postului Acasa, a fost nimeni alta decat Nicoleta Luciu, una dintre vedetele incontestabile ale trustului Media Pro. Desi avea tinuta de bal pregatita si si-ar fi dorit sa participe la cel mai mare party organizat la Buftea, Nicoleta, Roza din „Inima de tigan“, a fost nevoita sa stea acasa din cauza unei gripe pe care a contactat-o pe platourile de filmare. In ultima vreme, marea majoritate a celor care se regasesc in distributia acestei productii au fost loviti de aceasta viroza, motiv pentru care au fost invoiti de producatori, pentru a nu raspandi microbul. Absenta acesteia a fost sesizata de toti cei prezenti, in momentul cand a fost anuntata regina balului. Nicoleta a avut probleme de sanatate si in vara anului trecut, ea revenindu-si dupa vacanta pe care a petrecut-o in Croatia, alaturi de iubitul sau, Zsolt Csergo.

I-A „CEDAT“ COROANA DOINITEI OANCEA
In absenta Nicoletei Luciu, Doinita Oancea, alias Minodora, costumata in Alba ca Zapada, a fost desemnata regina balului, in timp ce rege a fost incoronat actorul Vladimir Gaitan, profesorul Toma, din „Inima de tigan“, cel care a castigat tronul cu vesminte de scotian, suta la suta autentice. Hazul si buna dispozitie au fost asigurate de Cabral si Victor Solcanu, iar atmosfera a fost intretinuta de celebrele piese cantate de Adela Popescu, Lucian Viziru si Dragos Stanescu.

De la asa un eveniment nu a putut lipsi nici Loredana Groza, regina cantecului de petrecere si totodata cel mai complex artist. Lori a revenit recent in Romania, dupa ce a petrecut o vacanta in SUA, reluand filmarile la „Inima de tigan“, productie in care o interpreteaza pe Rodia, marea slabiciune a lui Gheorghe Visu.

DIN NOU „FIERBINTE“
Dupa ce s-au clasat pe locul secund in topul celor mai pasionale scene din telenovelele difuzate pana acum de postul Acasa, Nicoleta Luciu si Cabral vor aparea din nou, in episodul de azi, in ipostaze sexy. Cei doi au filmat scene fiebinti in mansarda locuita de Cabral, alias Terry, in telenovela. Se preconizeaza ca difuzarea acestor secventele pasionale va arunca audientele in aer, asa cum s-a intamplat in ultimul timp.
Autor: Simona Odorhean

2008-02-04 12:14:52
Masini