:: 
 Articole - Life style
Lui David Hasselhoff i s-a interzis sa-si viziteze fiicele
Saptamana trecuta, actorul David Hasselhoff a putut fi vazut de o lume intreaga ...
Cristi Puiu pe lista americanilor
"Moartea domnului Lazarescu", in regia lui Cristi Puiu, si "Va, vis et deviens", ...
Tommy si Pam din nou impreuna?
Relatia dintre rockerul Tommy Lee si Pamela Anderson poate fi considerata o adev ...
Mircea Radu a poftit la Elena de la Mandinga
Prezentatorul emisiunii "Din Dragoste" ar fi incercat sa o cunoasca mai bine pe ...
«4, 3, 2» mai tare decât «Shrek» si «Harry Potter»
Filmul lui Cristian Mungiu „4 luni, 3 saptamani si 2 zile“ a fost vi ...
 Top & Box Office
Noutati DVD
Top 100 Filme
Box Office
 Cinema & TV
Cinema
Program TV
Top filme votate
1 . THE DEVIL'S MINER
2 . RAILS & TIES
3 . MONSTERS VS ALIENS
4 . THE PRINCESS AND THE FROG
5 . ANTHONY ZIMMER
6 . A LITTLE GAME
7 . CSA: THE CONFEDERATE STATES OF AMERICA
8 . Fast and Furious
9 . THE GRAND
10 . DEAD COUNTRY

Industria “Sex and the City”
 Categoria Life style 170 afisari
Industria “Sex and the City”, Life style,Stiri VIP,Noutati Vedete
de Adriana V. Paduraru
E clar pentru toată lumea: sexul vinde! Altfel, cum s-ar explica faptul că la 10 ani de la lansarea serialului “Sex and the City”, blockbusterul HBO continuă să aducă bani, în spatele lui dezvoltîndu-se o adevărată industrie.

 
“Sex and the City” a produs o adevărată manie. Manie care a generat în 10 ani de la lansarea serialului o industrie aducătoare de bani. De la shakere pentru cocktailuri pînă la pantofi, de la linii de haine pînă la parfumuri, tot ce avea şi cele mai mici legături cu serialul se vindea ca pîinea caldă. Poate că acesta este şi motivul pentru care New Line Cinema, compania distribuitoare a lungmetrajului “Totul despre sex”, l-a denumit “Super Bowl pentru femei”.

 
DESIGNER. Succesul pe care Sarah Jessica Parker l-a avut cu per­sonajul său a determinat-o să lan­seze o linie vestimentară pentru toate buzunarele. Orice produs “Bitten” creat special de Sarah pentru “Steve & Barry’s” costă cel mult 20 de dolari. De asemenea, Parker a lansat alături de Coty două parfumuri. Unul dintre ele este “Lovely”, care a înregistrat încasări la nivel mondial de 155 milioane de do­lari. Nu încape nici o îndoială că noul produs “Covet”, lansat de cu­rînd, se va bucura de acelaşi succes.

 
CĂRŢI. La rîndul său, Kim Catrall a încercat să se bucure de capitalul de imagine cîştigat cu personajul Samantha Jones şi a lansat două cărţi: “Sexual Intelligence” (un fel de Inteligenţă sexuală) şi  “Satisfaction: The Art of the Female Orgasm” (în traducere liberă Satisfacere. Arta orgasmului la femei). Nu se poate spune că n-a avut succes, avînd în vedere că a vîndut nu mai puţin de 370.000 de exemplare.

 
TURISM. Pînă şi New York-ul, cel de-al cincilea personaj al producţiei, a avut de cîştigat. Unele agenţii de turism au introdu pa­chete ce includ o călătorie de trei ore cu autobuzul prin locurile pre­zentate în “Sex and the City”. Costul unui astfel de traseu este de 40 de dolari de persoană, iar potri­vit revistei Forbes, cel puţin 1.000 de oameni într-o săptămînă cumpără un bilet. Doamnele cu dare de mînă pot opta pentru un pachet special care le lasă să viseze că sînt unul dintre personajele producţiei. Preţul unui astfel de răsfăţ este de 15.000 de dolari.

Un alt cîştigător de pe urma “sexului” este creatorul de pantofi Manolo Blahnik. După ce numele său a fost menţionat în timpul unui episod de personajul Carrie Bradshaw, care era încîntată de pantofii lui cu toc cui. “Deşi preţurile conti­nuau să crească, femeile erau disperate să aibă o pereche identici cu cei ai lui Carrie”, a declarat Paula Correri, editor la Tobe Report.

La toate acestea s-au adăugat şi opt contracte cu diverse firme, prin­tre care “GlacÈau VitaminWater”, “Mercedes Benz” and “Skyy vodka”, ale căror nume au fost rostite, la un moment dat, de actori sau ale căror sigle apăreau pe parcursul filmului.

 
IRONIA SORŢII. Cu toate acestea, femeia de la care a pornit totul, Candace Bushnell, n-a cîş­tigat mare lucru. După ce şi-a transformat editorialul “Sex and the City” din New York Observer în cartea cu acelaşi nume, Bushnell a vîndut drepturile către HBO. Se spune că suma avea şase cifre, însă succesul înregistrat ulterior de HBO a fost mult mai mare. Cu toate că HBO nu dez­văluie suma încasată cu vînzarea DVD-urilor “Totul despre sex” şi nici nu precizează cîţi dintre cele 39 milioane de abo­naţi i se datorează tot serialului. Se ştie doar că HBO a vîndut drepturile către o companie de cablu cu 750.000 de dolari pentru fiecare episod. În plus, shop-urile on-line ale HBO sînt asaltate de cum­pă­rători pentru cele 74 de obiecte din seria “Sex and the City” (sutien Carrie Balconette – 94 de dolari, tanga Samantha – 36, maioul Charlotte – 90, pahar pentru martini Miranda – 12,99 sau tricoul Mr. Big – 19,99).

 
Încasări
Şi lungmetrajul “Sex and the City” s-a bucurat de un real succes. Numai în prima zi de la lansare, producţia a încasat doar în Statele Unite peste 20 milioane de dolari. Încasările sînt cele mai bune obţinute vreodată în istoria filmului american, surclasînd “Diavolul se îmbracă de la Prada”. După trei săptămîni de la lansare, lungmetrajul a cîştigat în SUA 124.310.097 de dolari, iar la nivel mondial, 263.119.674 de dolari. Ceea ce nu e rău, avînd în vedere că bugetul a fost de 65 milioane de dolari.
Sursa:www.jurnalul.ro

Scrisa de Echipa MovieHouse
2008-06-21 08:59:26
  DVD-uri Recomandate - Cumpara OnLine
Casa de langa lac
Pret 49.90 RON
SALVATI BUFNITELE
Pret 49.90 RON
Piratii din Caraibe: Cufarul Omului Mort
Pret 49.90 RON
Masini
Pret 49.90 RON
 Alte articole din categoria Life style