Review - The Prestige Review - The Prestige
8 . HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS
9 . THE GRAND
10 . DEAD COUNTRY

Anna Faris si Regina Hall se reintorc pentru rasete inspaimantatoare, dar nu din acelea mari.
 Categoria Review 1269 afisari
Anna Faris si Regina Hall se reintorc pentru rasete inspaimantatoare, dar nu din acelea mari., Review,Stiri VIP,Noutati Vedete

Cand franciza “Scary Movie” a fost un proiect de arta si maiestrie pentru Fratii Wayans, acele filme au fost simple si au dezvaluit un umor ocazional si mai mult decat cateva momente ingrozitoare. Din monentul in care David "Airplane!" Zucker a preluat controlul, seriile au devenit mai netezite, calculate si profesionale. Modest la poveste chiar si pentru niste standarde inselatoare, "Scary Movie 4" fuge ca ceasul timp de 80 minute si este un film caruia ii lipseste in mod straniu si comedia inalta si joasa.

Dezastruoasa si redusa mintal Cindy Campbell (Anan Faris) s-a intors. Plangand moartea catorva iubiti intr-un "Million Dollar Baby" – o tragedie (incluzandu-l pe Mike Tyson), Cindy se angajeaza ca ingrijitoare in casa unei batrane (Cloris Leachman). In curand, ea descopera ca acea casa este bantuita "Grudge" – in stilul unui infiorator baiat japonez. Ea probabil isi face griji, cu exceptia ca in casa la usa alaturata, Tom Ryan (Craig Bierko) incearca sa reia legatura cu copilul lui instrainat la fel ca in "War of the Worlds" – invazia incepe. Totul este legat de Jigsaw – un criminal inspirat care ii tortureaza pe Shaquille O'Neal si Dr. Phil si are o legatura intr-un anume mod cu satul misterios unde cei varstnici tin rezidenti pentru a-i speria imbracandu-se in monstri ai padurii.

Da, "Scary Movie 4" dedica o buna parte din timpul filmului pentru a parodia filmul "The Village", care a reprezentat cel putin unul dintre cle mai mari esecuri. Ridiculizand filme vechi este un lucru – si dupa standardele genului "The Village" este vechi – dar ajuta sa isi bata joc de filme pentru care cei care le vad au afectiune. Cativa oameni pretiosi au simtit multa caldura pentru ultimele piese banale ale lui M. Night Shyamalan si nu este surprinzator ca scenele care ar putea aduce in lumina "The Village" s-au dovedit a fi plictisitoare ca in filmul principal.

Daca o parodie ar trebui sa te faca sa mori de ras, este deasemenea un esec daca conversatia majoritara de la iesirea din cinema implica efectele speciale si arta regizarii. Nu cred ca am chicotit foarte mult modul in care Zucker si scriitorul Craig Mazin au satirizat "War of the Worlds", dar am fost foarte impresionat de munca cinematografului Thomas Ackerman si restul echipei tehnice pentru reproducerea efectelor, care pe Steven Spielberg si echipa lui l-au costat de patru sau cinci ori mai mult pentru a crea acestea prima data.

Dar majoritatea spectatorilor nu se vor duce la "Scary Movie 4" pentru a privi o copie iubitoare a filmelor anterioare. Ei se vor duce sa o priveasca pe Carmen Electra facand lucruri neasteptate in postura unui satean orb. Se vor duce sa priveasca un mic Dakota Fanning – inspiratul copil actor este regele batailor pe care ei vor sa il vada implicat. Ei vor vedea pe Anna Faris si show-ul Regina Hall, inca o data, care este mult mai dragut decat materialul pe care ei l-au cerut. Ei vor vedea ultimele glume pedofile ale lui Michael Jackson. Vor vedea pe Leslie Nielsen dezbracat in postura unui presedinte fara minte si Anthony Anderson si Kevin Hart, tipii fara fund in filmul care va fi parodiat fara sfarsit “Brokeback Mountain".

"Scary Movie 4" nu este chiar un film bun, dar macar este peste toate acele filme.

2006-04-17 16:34:06
In ritm de Hip Hop